Sıkça Sorulan Sorular

SİPARİŞ ÖNCESİ VE SONRASI


Sipariş Verme

+
Beğendiğiniz ürünü, ürün detay sayfasına gittikten sonra "Sepete Ekle” butonuna tıklayarak ürünü sepetinize atabilirsiniz. Bu aşamadan sonra alışverişe devam edebilir ya da ödeme aşamasına geçerek siparişinizitamamlayabilirsiniz. Ayrıca satış danışmanlarımız ile (370 725 41 71 ve 542 277 78 78) 'den (09:00-20:00) iletişime geçerek siparişlerinizi oluşturabilirsiniz.
+
Sipariş verirken üründe hangi özelleştirmeler yapılacak ise müşteri notu kısmında bunları belirtmenizi rica ederiz, tabi özelleştirilebilen bir ürün ise. Bazı ürünlerde renk, ölçü vs değişimi yapılamayabiliyor.
Sipariş vereceğiniz üründe mutlaka ürün termin süresini kontrol ediniz. Bu bilgiyi ürün detay sayfasında "Teslimat ve Kurulum" kısmında paylaşıyoruz. Ürününüz orada belirtilen süre içerisinde size teslim edilecektir.
Özel ölçü, renk değişikliği gibi durumlar varsa iade şartlarımız değişmektedir. Lütfen sipariş vermeden önce "İptal-İade-Değişim" şartlarımızı okumanızı rica ederiz.
Ürünün ölçülerine özellikle dikkat etmenizi rica ediyoruz. Ölçü bilgileri tüm ürünlerde ürün detay sayfasında mutlaka belirtilmektedir. Eğer ölçü bilgisi olmayan bir ürün ile karşılaşmışsanız hemen satış danışmanlarımızıarayarak bilgi alabilirsiniz. Ölçü bilgisi ile ürünün odanıza uygun olup olmadığı, apartman kapınızdan sığıp sığmayacağı gibi sadece sizin tarafınızdan anlaşabilecek durumları kontrol etmenize imkan sağlayacaktır. Bukontrolü yapmanız sipariş vermeden önce apartman kapısından geçmeyecek, eve giremeyecek siparişlerinizin kararını almanızı sağlayacaktır. Kontrol yapılmadan verilen siparişlerde böyle bir durumla karşılaşmanızdurumunda üründe her hangi bir özelleştirme de yapmışsanız ürünü iade de alamadığımız için zor durumda kalabilirsiniz.
Sipariş verirken sepetinizde aldığınız ürünlerin adet bilgisini de kontrol etmenizi rica ederiz.
Adres kısmı bilgilerinizi doğru girdiğinizden emin olunuz.
Telefon ve mail ile iletişim kurduğumuz için bu bilgilerin doğru girildiğinden emin olunuz.
Ürünle ya da operasyonumuz hakkında öğrenmek istediğiniz herhangi bir şey olursa hakkımızda sayfamızı veya hemen (0542) 277 78 78'den (09:00 -20:00) bizi arayabilir ya da info@yildizliurunler.com.tr’ye mail atabilirsiniz.
+
Sitemizde 10 bine yakın ürün bulunmaktadır. Ana sayfamızın üst kısmında bulunan ürün arama alanımızda aradığınız ürünün adı ya da ürün kodu bilgilerini girerek arama yapabilirsiniz
Aradığınız ürünü bu kısımdan bulamamanız halinde, hemen (0542) 277 78 78 'den (09:00-20:00) bizi arayabilir ya da info@yildizliurunler.com.tr’ye mail atabilirsiniz.
+
Böyle bir durumda sayfa hatasının ne olduğunu öğrenebilmek adına, ekran görüntüsünü alıp info@yildizliurunler.com.tr’ye mail atmanız, çözüm adına bizim için çok yararlı olacaktır. Mail atma imkanınız yok ise hemen müşteri hizmetletimizden bilgi alabilirsiniz.
+
Eğer kredi kartınızdan ücret çekilip, siparişiniz oluşmadı ise, lütfen bu durumu hemen bizimle paylaşınız. Hesaplarımızı kontrol edip gerekli güncellemeler yapılacaktır ya da aksi bir durum varsa sizi bilgilendiriyor olacağız. (Ödemenizi yaptığınıza dair dekont, görüntü vs. gönderebilirseniz sorunun çözümünü hızlandıracaktır, gerekli dekont, görüntü detaylarını info@yildizliurunler.com.tr’ye mail atabilirsiniz).
+
Siparişiniz mağazalarımızda ya da telefon ile satış danışmanlarımız ile iletişime geçerek gerçekleştirebilirsiniz. Sektöründe tecrübeli satış danışmanlarımız ile (0542) 277 78 78’den (09:00-20:00) arasında iletişime geçebilirsiniz.
Sipariş Takibi

+
Kargo firmaları ile gönderilen ürünlerin takip bilgilerine, üyelik bilgileriniz ile sitemize giriş yapıp siparişlerim kısmına tıklayarak takip edebilirsiniz.
Lojistik(Nakliye) firmaları ile gönderilen ürünlerin takibini haftanın her günü (0542) 277 78 78 'den (09:00-20:00) bizi arayarak ya da info@yildizliurunler.com.tr’ye mail atarak öğrenebilirsiniz.
+
Teslimat adresinizde bir hata olduğunu düşünüyorsanız ya da adresinizi değiştirmek istiyorsanız, satış danışmanlarımızı (0542) 277 78 78 'den (09:00-20:00) arayarak değişiklik sağlayabilirsiniz. Siparişiniz Kargoya ya da Lojistik(Nakliye) firmasına verilmediyse teslimatınızda her hangi bir sorun yaşanmaz. Ancak siparişiniz Kargoya veya Lojistik(Nakliye) firmasına verildi ise geri çektirilir ve yeniden gönderim için Kargo/Lojistik(Nakliye) ücreti tarafınızdan tahsil edilerek tekrar gönderimi yapılır. Bu aksaklıkların teslimat süresinin uzamasına neden olacağını bilmeniz gerekmektedir.
+
Faturanız henüz basılmadı ise fatura adres değişikliğini yapabilirsiniz. Bunun için satış danışmanlarımızı (0542) 278 78 78'den (09:00-20:00) arayarak ya da info@yildizliurunler.com.tr ye mail atarak değişiklik sağlayabilirsiniz.
+
Yeni bir ödeme gerektirdiği için var olan siparişe ürün ekleme yapılamamaktadır, ancak yeniden sipariş oluşturabilirsiniz.
TESLİMAT ve KURULUM

Teslimat Detayları
+
Ürünlerimizi sadece Türkiye içine teslim ediyoruz. Yurt dışına gönderim yapamıyoruz.
+
Kargo veya Lojistik(Nakliye) olmak üzere iki farklı şekilde teslimat sağlamaktayız. Aldığınız ürüne göre teslimat şekli belirlenmekte ve sitemizde size bildirilmektedir.
+
"Ücretsiz Teslimat” dediğimizde ürünün tarafınıza Lojistik(Nakliye) ile gönderildiğini anlayabilirsiniz. Nakliye ile gönderilen ürünlerde ürün nakliyeye verilmeden bir gün önce ya da verileceği gün sizi arayıp bilgi veriyoruz.
+
Siparişinizdeki ürünler "Ücretsiz Teslimat" ürünlerimizden ise tüm ürünlerinizi beraber gönderebiliriz. Bu şekilde bir talebiniz var ise bizleri (0542) 278 78 78'den (09:00-20:00) arayarak talepte bulunabilirsiniz.
+
Bir sipariş içinde sadece tek bir adres belirtilebilir. O yüzden farklı adreslere ürün göndermek istiyorsanız, farklı adres sayısı kadar siparişiniz olmalı. Yani hangi ürün hangi adrese gidecekse onun için ayrı bir sipariş oluşturmalısınız.
+
Kargo ve Lojistik(Nakliye) olmak üzere 2 farklı teslimat türümüz bulunmaktadır, mobilya teslimatları ve ücretlendirmesi hakkında detaylı bilgiyi Teslimat ve Montaj sayfamızda inceleyebilirsiniz.
Kargo ile gelen ürünleriniz için teslimat sırasında dikkat etmeniz gerekenler aşağıdaki gibi sıralanmıştır;
Kargo şirketi ile tedarikçi firmalarımızın anlaşması ürününüzün bina önü teslimatı şeklindedir. Kargo şirketinin sizi teslimat için şubeye çağırması halinde (0542) 277 78 78 numaralı telefondan satış danışmanlarımıza ulaşarak gönderinizin bina önüne getirilmesi konusunda destek alabilirsiniz.
Kargo şirketi teslimat öncesi sizi aramaz, bu sebeple kargo takip linki üzerinden kargo takip numaranızı girerek gönderinizin durumunu takip etmenizi öneririz.
Paketleriniz bir kez dağıtıma çıkmaktadır. Adresinizde size ulaşılamaması durumunda gönderiniz teslim alabilmeniz adına 3 gün boyunca size en yakın kargo şubesinde bekletilmektedir. Böyle bir durumda paketinizi şubeden teslim alabilirsiniz. Alamıyorsanız, (0542) 278 78 78 numaralı telefondan bizlere ulaşarak bilgi vermenizi rica ederiz.
Kargo ile gönderilen ürünlerimiz ücretsiz kargo olarak size gönderilmektedir, kurye veya kargo şirketinin herhangi bir ücret talep etmesi halinde (0542) 278 78 78 numaralı telefondan bizlere ulaşarak destek alabilirsiniz.
Ürününüzü teslim almadan önce mutlaka ürün paketinin hasar kontrolünü yapınız. Ürün paketinde veya üründe herhangi bir hasar bulunması durumunda kargo görevlisine "Hasar Tespit Tutanağı” tutturunuz ve ürünü teslim almayınız. Bu durumda (0542) 278 78 78 numaralı telefondan bizimle iletişime geçiniz.
Lojistik(Nakliye) ile gelen ürünleriniz için teslimat sırasında dikkat etmeniz gerekenler aşağıdaki gibi sıralanmıştır;
Aldığınız ürünler bina önü teslimat şeklinde satılmaktadır, teslimat yapacak ekibin kata taşıma gibi bir görevi bulunmamaktadır.
Bazı bölgelere ücretli teslimat yapmaktayız. Bu ücreti, siparişinizi oluştururken ödersiniz. Bu yüzden size gelen Lojistik(Nakliye) ekibi herhangi bir ücret talep edemez. Ücret talep etmesi halinde (0542) 278 78 78 numaralı telefondan bizimle iletişime geçerek destek alabilirsiniz.
Lojistik(Nakliye) ile gelen ürünler için yol durumu, hava şartları gibi nedenlerle teslimat ile ilgili tam saat bilgisi verilememektedir. Lojistik(nakliye) ekibi teslimattan ortalama 1 saat önce arayacaktır. Bu bilgiye istinaden adreste bulunmanız gerekmektedir.
Ürününüzü teslim almadan önce mutlaka ürün paketinin hasar kontrolünü yapınız. Ürün paketinde veya üründe herhangi bir hasar bulunması durumunda (0542) 277 78 78 numaralı telefondan bizimle iletişime geçiniz.
+
Nakliye ekibine ulaşmanızı gerektirecek bir durum olması halinde şoför bilgilerini öğrenmek için (0542) 278 78 78 numaralı telefondan bizlere ulaşarak destek alabilirsiniz.
+
Sipariş vermiş olduğunuz ürünleriniz üretici firmalardan üretimi tamamlanır tamamlanmaz tarafınıza gönderilmektedir. Siparişiniz ile ilgili faturalandırma süreci ürün tarafınıza 3 iş günü sonunda mail aracılığı ile tarafınıza postalanacaktır.
Kurulum Bilgisi

+
Sitemizdeki ürünlerin kurulumu ürüne göre değişiklik göstermektedir. Ürün detaylarında;
Kurulum Müşteriye Aittir.
Kurulum Hizmeti Hereklidir.
Kurulum Gerektirmez.
Seçenekleri bulunmaktadır.
Kurulum hizmetleri satın aldığınız ürünün kurulum zorluk derecesine göre ücretlendirilmektedir.
Kurulum hizmeti fiyatlarını öğrenmek için bizimle (0542) 278 78 78'den (09:00-20:00) iletişime geçebilirsiniz.
+
Kendi kurulum ekibimiz ya da anlaşmalı olduğumuz profesyonel kurulum ekibi ürüne her hangi bir zarar vermiş ise tüm sorumluluk firmamıza ait olacak şekilde mağduriyetiniz giderilir. "Kurulum Müşteriye Aittir" seçeneği olan ürünlerde ise kurulum sırasında oluşabilecek hasarlardan Yıldız Mobilya sorumlu değildir. Ancak herhangi bir parça talebinde, ücretli olarak parça gönderimi konusunda yardımcı olabiliriz. Bu konudaki talepleriniz (0542) 278 78 78‘den (09:00-20:00) bizi arayarak gerçekleştirebilirsiniz.
Kargo İle Teslimat
+
Kargo ile gelen bir ürünü iade etmeniz halinde, iade sürecimiz ile ilgili size bildirilen talimatlara göre hareket etmenizi rica ediyoruz. İade durumlarında, ürün size hangi kargo şirketi ile teslim edilmişse aynı kargo şirketi ile iadenizi göndermelisiniz. Kargoyu sizin çağırmanızı rica ediyoruz çünkü sizin ne zaman uygun olacağınızı kargoya sizin iletmeniz daha doğru olmakta. İade kargo alımı talebiniz kargolar tarafından ortalama 1-3 iş günü arasında işleme alınıyor. Bu süre zarfında hala kargo alımınız gerçekleşmemiş ise bizleri (0542) 278 78 78’den arayarak ya da info@yildizliurunler.com.tr’ye konu hakkında mail atarak bizimle iletişime geçmenizi rica ediyoruz.
+
Kargo şirketinin seyrek teslimat yaptığı bir bölgede oturuyorsanız, kargo şirketi haftanın belirli günlerinde teslimat yapıyor olabilir. Kargo numaranız ile kargo şirketinden daha daha detaylı bilgi alabilirsiniz.
+
Siparişinizdeki kargo ile gelen ürünleri toplu kargo ile gönderemiyoruz. Ürünler direk üreticimizden çıkıp geldiği ve farklı illerde üreticiler ile çalıştığımız için kargo gönderimleri ayrı ayrı yapılmaktadır.
+
Kargonuzu belirttiğiniz en yakın şubeden teslim alabilirsiniz. Bunun için sipariş verirken adres kısmında kargo şubesinin adını yazabilirsiniz.
+
Siparişleriniz siparişinizi verirken girdiğiniz adres dışında bir adrese gitmesi zor bir olasılıktır ancak böyle bir durumla karşılaşırsanız (0542) 278 78 78‘den (09:00-20:00) bizi arayarak yardım alabilirsiniz.
+
Bu durumda (0542) 278 78 78‘den (09:00-20:00) bizi arayarak destek alabilirsiniz.
+
Kargo ile gönderilen ürünlerde Türkiye genelinde birçok üretici ile çalıştığımız için siparişleriniz de üreticimizin anlaşmalı olduğu kargo şirket ile sizlere gönderilmektedir, bu nedenle kargo gönderi firmaları değişiklik gösterebilir. Ürününüzün hangi kargo şirketi ile size gönderildiği sitemize üyelik girişi yaparak siparişlerim kısmından kontrol edebilirsiniz.
HASARLI & EKSİK & YANLIŞ ÜRÜN İŞLEMİ

Ürünler Hakkında
+
Yıldız Mobilya olarak siparişini vermiş olduğunuz ürünlerin sorunsuz bir şekilde tarafınıza teslimatını sağlamakla yükümlüyüz. Bu nedenle siparişlerinizin depo çıkışları yapılmadan önce gerekli ürün hasar kontrolleri yapılmakta ve üründe herhangi bir sorun bulunmadığı takdirde gönderimi sağlanmaktadır. Fakat niteliği itibariyle hassas ürünlerde bazen kargo taşıma ve yükleme esnasında kaynaklanan problemler oluşabilmektedir. Bu tip durumlarda şöyle yapmalısınız.
Kargo ile gelmiş bir ürün ise; siparişinizin teslimatı sırasında kargo görevlisinden paketi teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapınız. Herhangi bir hasar bulmanız durumunda kargo görevlisine "Hasar Tespit Tutanağı" tutturunuz. Ve ürünü teslim almayınız böyle bir durumda da hemen (0542) 278 78 78’den arayarak (09:00-19:00) ya da info@yildizliurunler.com.tr’ye konu hakkında mail atarak bizimle iletişime geçmenizi rica ediyoruz.
Lojistik(Nakliye) ile gelmiş bir ürün ise; gelen ekibimiz bu konuda sizi yönlendirecektir. Teslimat formunu imzalamadan önce mutlaka ürünün kontrollerini yapıyor olmalısınız ve hatalı/yanlış bir durumda bu bilgileri yazarak formu imzalamanızı rica ediyoruz.
Lojistik(Nakliye) ile gelen ürün sipariş verilmiş ise, size ürünü getiren Lojistik(Nakliye) ekibi anlaşmalı olduğunuz ekipler olduğu için hemen bizi (0542 277 78 78)’den arayarak (09:00-19:00) ya da info@yildizliurunler.com.tr’ye konu hakkında mail atarak bizimle iletişime geçmenizi rica ediyoruz.
Bu tarz durumlarda Kargo ya da Lojistik(Nakliye) fark etmeksizin hasar/yanlış ürün ile ilgili görüntü de çekerek bizimle paylamanızı rica ediyoruz. Böyle bir durumda işlemin durumuna göre çözüm süresi maksimum 28 iş günü kadar sürebilmektedir.
+
Kargo ile gelen ürünlerde ürün bir kaç paket halinde geliyorsa lütfen kargodan kaç paket geldiğini öğrenin. Eksik olan parça kargoda kalmış olabilir. Aksi bir durumda lütfen hemen konuyu danışmanlarımıza (0542) 278 78 78’i arayarak (09:00-19:00) ya da info@yildizliurunler.com.tr mail adresine mail atarak iletmenizi rica ediyoruz.
Lojistik(Nakliye) ile gelen ürünlerde eksik gönderim söz konusu ise, hangi parçanın eksik olduğunu müşteri hizmetlerimiz (0542) 278 78 78'e ulaşarak (09:00-20:00) ya da info@yildizliurunler.com.tr‘ye mail atarak bize iletebilirsiniz. Satış Sonrası Hizmet kaydınız açılarak eksik olan parçanız en kısa sürede gönderilir.
Eksik parça taleplerini ortalama 7 iş günü içinde çözmüş olmakla beraber maksimum SSH kaydı çözme süremiz 28 iş günüdür.
+
Kurulum şeması çıkmayan ürününüz için hemen satış danışmanlarımızı (0542) 278 78 78'i arayabilir (09:00 -20:00) ya da info@yildizliurunler.com.tr’den kurulum şemasını talep edebilirsiniz.Maksimum 2 iş günü içinde kurulum şemasını tarafınıza göndermiş olacağız.
+
Tüm ürünlerimiz 2 yıl garantilidir. Ancak kullanım şartlarındaki talimatlar gereği kullanım yapıldığı halde üründe bir sorun oluşmuş ise acilen konuyu bize bildirmenizi rica ediyoruz. Bizi (0542) 278 78 78’den arayarak (09:00-19:00) ya da info@yildizliurunler.com.tr mail adresimize mail atarak bu talebinizi iletebilirsiniz.
+
Hasarlı/Yanlış ürününüzün iadesi ile ilgili 'İptal-İade-Değişim' şartlarına uygun olacak şekilde iade yapmanızı rica ediyoruz. Genelde aldığınız ürünün niteliğine bağlı olarak ürünü nasıl göndereceğiniz değişmektedir. Kargo ile gelen bir ürün ise ürünü gelen kargoyu çağırarak ve orijinal paketi ile irsaliyedeki adrese geri göndermenizi rica ediyoruz. Lojistik(Nakliye) ile gelen bir ürün ise nakliye organizasyonu tarafımızca yapılarak, size bilgisini veriyor olacağız.
+
Hasarlı/Yanlış ürününüz tarafımıza geldikten sonra ya yenisi hazırlanarak gönderiliyor ya da gerekli onarım işlemine tabi tutularak ürününüz yeniden hazırlanıyor. Ürün iadesi gibi bir durum söz konusu ise ürün tarafımıza geldikten 7 iş günü sonra iade için uygunluk kontrolleri de yapılarak ücret iadeniz yapılıyor.
Evinizdeki her ürün bir Yıldızdır
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.